خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جدايي ام از پرسپوليس قطعي است

مهرداد اولادي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت خود با پرسپوليس اظهار داشت: تکليف من هنوز مشخص نيست ولي بايد با رويانيان تسويه حساب کرده تا تيم آينده ام را مشخص کنم با اين حال جدايي ام از پرسپوليس قطعي است چون آن طور که بو مي آيد باشگاه مرا نمي خواهد.

وي افزود: باشگاه چيزي به من نگفته ولي چون آنها هيچ تماسي نگرفته اند، احساس مي کنم ديگر تمايلي براي ماندن من ندارند. درست است که من در ليست دنيزلي بودم و قرارداد هم داشتم ولي بالاخره مهم باشگاه است که بايد به بازيکنش اعتماد داشته باشد. من مي خواهم باري از روي دوش تيم بردارم نه اين که سربار تيمي باشم پس به تيمي مي روم که به من اعتماد داشته باشد.

مهاجم فصل پيش پرسپوليس تصريح کرد: قبل از اين که دنيزلي به ترکيه برود با من صحبت کرد و حرف از اعتماد داشتن مي زد ولي ديگر قسمت نشد که در تيم محبوبم بمانم. من مي روم ولي پرسپوليس را دوست دارم. انشالله بازيکناني که هستند و آمدند بتوانند با نتايج خوبشان دل مردم و هواداران خوب پرسپوليس را شاد کنند.

اولادي در خصوص پيشنهادهاي خود گفت: من از يکي دو تيم پيشنهاد دارم ولي آنها فکر مي کنند که با پرسپوليس قرارداد دارم يا مصدومم. من هم مي گويم با پرسپوليس قرارداد دارم ولي اين باشگاه مرا نمي خواهد. در سلامتي کامل هم به سر مي برم و مصدوم هم نيستم. الان دارم به صورت اختصاصي تمرين مي کنم چون بازيکن حرفه اي هستم.

وي در خصوص اين که آيا براي پيوستن به ملوان با پورغلامي تماس گرفته؟ تاکيد کرد: نمي دانم اين اراجيف را چه کساني نوشتند. من در طول زندگي ام به هيچ مربي زنگ نزدم چه برسد پورغلامي. ملوان پيشنهادي به من نداده ولي اگر بخواهند پيشنهاد آنها را بررسي مي کنم. براي من تهران و شهرستان هيچ فرقي ندارد چون خودم بچه شهرستانم. مهم تيمي است که در آن بازي کنم و بتوانم با قدرت به روزهاي اوج برگردم چون سال قبل مصدوميت اجازه نداد، توانايي هايم را نشان دهم.

مهاجم پرسپوليس افزود: بازيکناني که از تيم جدا مي شوند معمولا از سرمربي يا مديريت تيم انتقاد مي کنند. رويانيان بچه محلم است ولي انصافا قوي ترين مدير ورزشي است که در زندگي ام ديدم. او هم مدير و هم آدم خوبي است. پرسپوليسي ها بايد شکر کنند که پشتشان به چنين مديري گرم است. آنها بايد سرشان را بالا بگيرند. فکر نکنيد اين حرفها را مي زنم تا در پرسپوليس بمانم چون کارم با اين تيم تمام شده و جدايي ام قطعي است. آرزوي هر بازيکني است که با چنين مديرعاملي کار کند ولي قسمتم اين نبود.

اولادي در خصوص اين که آيا به خاطر ترافيک خط حمله پرسپوليس دعوا نمي شود؟ گفت: اصلا فکر نمي کردم دنيزلي نيايد به خصوص اين که با سروصدا آمده بود. البته بازهم چيزي قطعي نشده. چرا بايد در خط حمله دعوا شود؟ بزرگترين بازيکنان را هميشه در تيم هاي بزرگ مي بينيد. هر مربي که مي آيد بايد بتواند از اين بازيکنان بزرگ بازي بگيرد. يقين داشته باشيد پرسپوليس با اين بازيکنان و مديريت رويانيان سال موفقي خواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:پرسپوليس ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جدايي ام از پرسپوليس قطعي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)